Nimic nu e imposibil – Partea a II a

Era vreo 11 noaptea, când am auzit că ei doi, părinții mei se certau. Am coborât pe vârfuri pe scări, și m-am apropiat de sufragerie. Erau amândoi cu spatele la ușă așa ca puteam privi acea scenă.

La cât era de beat, tata nu putea articula nici trei cuvinte.

– Șee-i cr’zt ? C’o să tr’ești în puf o veș’cie ?

– Dragule, hai în cameră, să faci un duș, să te trezești.

Din ochii mamei se citea frica de a nu se întâmpla ceva rău. Pe tata nu-l puteai muta dintr-un loc, mai ales când era beat. Când era nervos, nu acționa cu mintea, ci cu nervii.

Vrând să se apropie de el, acesta i-a dat o palmă. Mama a căzut si lacrimi îi curgeau pe obraz. Am vrut să țip dar mama m-a văzut și mi-a făcut semn să tac. De frică am urcat sus, și cu greu am adormit încă cu gândul că am lăsat-o pe mama singură.

În ziua următoare, când m-am trezit mama avea buza umflată și pe mână o vânătaie, tata nu era acasă, probabil stătea printr-un bar. Viața noastră se năruia, și cum un copil ca mine, de 7 ani ar putea să repare asta ?

Vreo săptămână, tata a continuat să vină beat acasă, și mama suferea din ce în ce mai mult. El nu știa că eu văzusem că a bătut-o.

După o lună, lucrurile s-au calmat puțin, mama a început să lucreze ca asistentă, tata era plecat mai tot timpul prin baruri, și eu stăteam cu bunica.

Pe la 12 ani, mama venea mai târziu de la servici, bunica plecase, și eu am rămas singur acasă. Așteptam să ajungă mama, când pe ușă apare tata, abia se ținea pe picioare, dar nu i-a fost greu să mă împingă pentru că stăteam in calea lui. Cred că am leșinat, că nu-mi mai amintesc ce s-a întâmplat după. Știu că atunci când m-am trezit am văzut-o pe mama, care îmi zâmbea. Dar zâmbetul ei nu mai avea acea strălucire.

Ce a urmat? Păi a venit vremea ca mama să-și apere ”puiul”, așa că am plecat acasă. De la 12 ani nu am mai auzit de tata și mi-l amintesc cu greu.

Lasă un răspuns

