Nimic nu e imposibil – partea I

03.03.2012

Mă numesc Adam, am 24 de ani, păr brunet, ochii căprui și mari, care ascund lucrurile pe care le-am văzut când eram mic.

Ei bine, viața mea nu a fost așa de normală ca a tuturor copiilor. Eram singur la părinți. Mama mea o ființă minunată, frumoasă și firavă, o chema Ana. Tatăl meu ? ei bine aș putea să zic multe despre el, dar mai bine să vă faceți voi o părere despre el.

M-am născut pe 03 martie 1988, nu-mi amintesc prea multe, ci doar că primul chip pe care l-am văzut a fost mama. Pe la un anisor, tot mama, avea grijă de mine, mă învăța să merg, mă hrănea. Era așa de frumoasă, și o iubeam așa de mult. Avea ochii albaștri și părul blond, fața mică, și era mereu fericită. Zâmbetul ei, era unic.

Până pe la 6 ani, totul a fost ok. Tatei îi plăcea să ne jucăm fotbal în curte, și mama stătea și ne privea.

Tata avea o firmă, dar lucrurile nu mai mergeau așa de bine ca înainte. În fiecare seară venea acasă tot mai trist, pe atunci nu înțelegeam prea multe, și încercam să-l înveselesc cum puteam eu. Și mama făcea la fel.  Zi de zi, venea acasă și se așeza pe canapea în fața televizorului cu berea în mână.

Prin vara lui ’95, a venit acasă, beat, țipând și înjurând:

– E doar vina ta, de când a apărut mucosu’ ăsta toate merg groaznic !

Mama a amuțit. Știa că ceva i se întâmplase. S-a apropiat de el și i-a zis:

– Ce s-a întâmplat, dragule ? Probleme la servici ?

– Cum poți fi așa ? Crezi că ai răspunsul la toate ! Dar nu le ai ! Nu știi nimic ! Dacă nu stăteai cu plodu’ ăsta acasă și veneai la firmă toate astea nu s-ar fi întâmplat ! Am pierdut-o ! Am dat faliment ! Și totul doar din cauza ăstuia.

– Dragul meu, știi foarte bine că dacă nu stăteam cu el acasă, nu aveam cu cine să-l lăsăm. Lasă că rezolvăm noi cumva, hai așează-te, ți-am pregătit cina.

Dar, s-a apropiat de frigider, și și-a scos baxul de bere. S-a așezat în fața televizorului și și-a ”savurat” berea.

Eu și cu mama am luat cina, și mi-a spus să merg în camera mea, și să dorm, că și așa era târziu.

Lasă un răspuns

