Nimic nu e imposibil – Partea a IV a

În timp ce o așteptam, mâinile mele au început să transpire. Aveam emoții ? Niciodată nu mă mai simțisem așa. M-am mai întâlnit și cu alte fete, dar la niciuna nu mai simțisem acea senzație în stomac.

Pe la două fără cinci minute, a ajuns. Avea o rochiță drăguță, și o bentiță roșie asortată. Mi-a zâmbit, și simțeam că obrajii îmi iau foc.

– Bună, mă bucur că ai ajuns.

– Mă bucur că m-ai invitat. Și se așeză în fața mea.

Am rămas o clipă în liniște, pentru că nu știam ce să-i zic. Amintindu-mi că am chemat-o la o cafea, am zâmbit prostesc și i-am zis chelenerului:

– Două cafele cu lapte, vă rog.

– Cu lapte ?

– Ah, scuze că nu te-am întrebat…

– De fapt, e preferata mea, cum de ai știut ? și a schițat un zâmbet.

– Păi nu am știut, am comandat din obișnuință.

Am așteptat în liniște, până ne-a fost adusă comanda. Nu prea aveam ce să-i zic, îmi treceau multe gânduri prin cap, dar mi-era frică să nu-și facă vreo părere rea despre mine, așa că am tăcut. O plac așa de mult, e așa de frumoasă, și are un zâmbet minunat !

– Deci prietena ta ce mai face ? * ah, chiar așa de plictisitor sunt? mă gândesc doar la muncă, poate crede că o plac pe Julia, prietena ei !*

– Păi destul de bine, cred că conversațiile cu tine o ajută mult.

– Minunat.

– Îmi pare rău de ea, merită pe cineva mult mai bun.

Cred că a mai spus ceva, dar privind în ochii ei m-am îndepărtat de mult de conversația noastră.

– Off, ce repede a trecut timpul. Trebuie să plec, să-i fac o vizită Juliei.

– Ok, am mormăit eu.

Am plătit cele două cafele, și am plecat împreună cu ea.

– Ai vrea să te conduc până la ea ?

– Nu aș vrea să te deranjez, probabil ai multă treabă…

– Nu mă deranjezi deloc, îmi face plăcere să stau cu tine.

– Bine, nu stă departe de aici.

După jumătate de oră, am ajuns la casa Juliei.

– Mulțumesc, spuse ea și mă sărută pe obraz.

Am simțit cum mi se inmoaie picioarele, dar am reușit să-i spun:

– Cu plăcere, ne mai vedem.

Mi-a zâmbit, și a urcat scările spre apartamentul Juliei.

 

Lasă un răspuns

