Nimic nu e imposibil – Partea a V a

Am ajuns acasă, și imaginea cu zâmbetul ei nu-mi dispărea din fața ochilor. Mă gândeam doar la ea, și nu mă puteam concentra la nimic.

Spre seară, am decis să ies la o plimbare. Chiar și în timp ce mergeam mă gândeam la ea.Fără să-mi dau seama, ajunsesem aproape de apartamentul Juliei. Cred ca din cauză că eram doar cu gândul la Mariah, am mers unde mă ducea inima. M-am așezat pe o bancă. Era cam la 500 de metri de blocul în care stătea Julia, nu știam dacă Mariah încă era acolo.

Dar, privind încolo, am văzut cum Julia coboară și aștepta pe cineva. După puțin timp, apare o mașină, din care coboară un cuplu mai” bătrân”.»Probabil sunt părinții ei.« mi-am spus.Nu știu de ce, dar am rămas cu privindu-l pe bărbat, fața lui mi-era atât de familiară… Am mai rămas puțin gândindu-mă la el, și m-am decis să plec.

↔ A doua zi.↔

Pe la  zece jumătate, trebuia să mă întrept spre cabinet, pentru că aveam o progamare cu Julia. Așteptam foarte mult acea ședință, pentru că știam că și ea, Mariah, va veni cu prietena ei.

Sosisem înaintea lor cu 10 minute.

»cioc, cioc «

– Bună, fetelor.

– Bună, Adam. răspunseră amândouă o dată.

– Începem ? Sau vreți ceva de băut ?

– Nu, îmi este bine, spuse Julia.

– Dar tu Mariah, vrei ceva ?

– O cafea…

Nici apucă să termine, și îl vede pe Adam zâmbind, și zicând:

– Cu lapte ?

– Da, chicoti ea.

– Cristina, doua cafele cu lapte te rog .

După cinci minute apare și Cristina, cu cele doua cafele. Îi servi pe cei doi, și Adam îi spuse zâmbind:

– Mulțumesc frumos.

După ce se retrase, au început discuția.

– A mai băut, soțul tău ?

– Aseară, nu… Dar mi-e teamă că în seara asta o va face..

– Dar aseară, de ce nu a băut ?

– Păi au venit părinții lui, Gloria și Tudor Peterson.

– Peterson ? simțeam că mi se face rău.

– Da, sunt părinții lui… Nu prea știu multe despre ei, dar par de treabă.

Lui Adam îi treceau o mulțime de gânduri și amintiri prin minte, cum se putea ca tocmai acum, când totul mergea așa de bine, să apară el ?

Lasă un răspuns

