Nimic nu e imposibil – Partea a VI a

– Ești sigură ? am spus eu pe un ton ridicat.

– Ai pățit ceva Adam ? mă întrebă Mariah.

Am privit-o în ochi, și i se citea îngrijorarea, așa că am decis să mă calmez.

– A , nu… nimic.. Mă scuzați. Numele tatălui să mi se pare familiar, având în vedere că așa mă chema și pe mine.

– Da ? se uită Julia uimită la mine. Eu știu că căsătoria tatălui său este a doua, deci ce s-a întâmplat înainte de asta nici soțul meu, Alex, nu știe.

Poate era doar o simplă coincidență, nu mai știam ce să cred. Dacă era el cu adevărat ?

– Așa, să continuăm. De ce zici ca în seara asta se va îmbăta ?

– Simt asta.

– Te-aș ruga să ai grijă, pentru că nu se știe. Poate se ajunge la ceva mult mai rău.

– La ce ? spuse Julia tremurând.

– Să te bată…..

Când am spus acele cuvinte, ea începu să plângă. Mariah o luă în brațe, și îi spuse că totul va fi bine.

– Îmi pare rău că ți-am spus asta, dar crede-mă, nu-ți vreau răul.

– Mulțumesc Adam, zise ea.

– Hai Julia, să te conduc acasă.

– Nu vă supărați dacă vin cu voi ? Am nevoie de o mică plimbare.

– Desigur că poți, răspunse Mariah.

După ce am lăsat-o pe Julia acasă, m-am oferit să o conduc și pe ea. Când am ajuns la blocul ei, realizasem că stă foarte aproape de mine !

– Ce ciudat, Mariah…

– Ce e ciudat ? zâmbi ea .

– Că stăm la două blocuri depărtare, și eu nu te-am văzut pe aici.

– Eu te-am văzut, chicoti ea.

Mă înroșisem.

– Deci… Mâine e bâlciul acela, care-l fac  în fiecare an, ai vrea să vii cu mine ?
– Desigur.

– Bine, vin să te iau mâine pe la 12 ?

– Bine. Ne vedem.

A dat să se întoarcă cu spatele, dar am prins-o de mână, și am sărutat-o pe obraz.

– Ai grijă de tine, Mariah.

– Și tu, Adam.

Lasă un răspuns

