Nimic nu e imposibil – Partea a VIII a

Să-i spun ceea ce simt? Poate crede că mi-e milă de ea… Dar totuși.. dacă nu-i zic acum, nu cred că voi mai avea ocazia…

– Adam ? Ce vroiai să-mi spui?

– Ăăă, mi-e cam greu.. N-aș vrea să mă înțelegi greșit…Cred că mai bine e să simți..

Așa că am sărutat-o. Am simțit mici furnicături în stomac. Un sărut scurt, dar a înseamnat foarte mult. M-am retras ușor…

– Nu știu dacă pentru tine înseamnă ceva, așa că îmi cer scuze dacă am greșit.

Se uită la mine, îmi zâmbi, și se apropie de mine.

Imi va da vreo palmă ?

Am închis ochii, pentru că nu am vrut să văd ce va urma. Apoi am simțit cum buzele ei catifelate se apropie de ale mele.

– Sper să nu visez.

– Nu visezi, râse ea.

– Ăăă. Stai puțin, mă întorc imediat.

Unde mă duceam ? Păi … eram un tip mai romantic, și atunci când o fată mă iubea nu o puteam răni.M-am apropiat de o florărie și am cumpărat 3 trandafiri roșii.M-am furișat încet pe la spatele ei, și i-am oferit florile.

– Dumnezeule ! Ce frumoase sunt.

– Draga mea, Mariah, vrei să fii prietena mea ?

– Da. – și mă sărută pe obraz. –

Ziua aia a fost cea mai frumoasă. Am râs, eram ca doi prieteni buni care se cunoșteau de o veșnicie, doar că noi, eram mai mult de atât. Eram împreună. Nu vroiam să se termine ziua, dar a fost nevoită să plece, pentru că mama ei nu putea rămâne mult Olivia.

Am condus-o acasă și i-am oferit un sărut. Ea m-a îmbrățișat și mi-a șoptit » Mulțumesc .« Am vrut să o întreb pentru ce, dar a fugit repede pe scări.

Un gând despre &8222;Nimic nu e imposibil – Partea a VIII a&8221;

Lasă un răspuns

