Nimic nu e imposibil – Partea a IX a

Suntem de 4 luni împreună, ne înțelegem foarte bine, și cu Olivia mă înțeleg la fel de bine. Zâmbește la fel de mult ca mama ei !

***

Este o zi obișnuită în care sunt la cabinet. Azi, am venit mai devreme pentru a căuta un dosar. În timp ce cotrobăiam prin sertare, îmi sună telefonul. Era vecina mamei, care-mi spunea că mama e bolnavă. Fără să anunț pe nimeni, am plecat în grabă acasă. A fost un drum lung, dar a meritat.

Părea așa de slăbită, dar agilitatea și lucirea din ochii ei nu dispăruseră.

Timp de o lună, am avut grijă de ea. Îi povesteam de Mariah și de cea mică și era foarte fericită pentru mine. Uitasem să o anunț pe Mariah de ce plecasem, dar sigur mă va înțelege.

***

Chiar dacă nu vroiam să o las singură pe mama, m-a convins că trebuie să plec. Cum am ajuns acasă, mi-am lăsat bagajele și am plecat în grabă la Mariah.

Am ciocănit de două ori și în fața mea a apărut un bărbat.

– Cine ești? m-a întrebat încruntat.

– O caut pe Mariah.

– Ce treabă ai tu cu ea?

Înainte să-i răspund, a apărut și ea. Era mai frumoasă decât ultima dată de când am văzut-o.

Cristi, du-te la Olivia.

După ce a plecat, am vrut să mă apropii de ea, dar s-a dat un pas în spate.

– Ce cauți aici?

– Stai, Cristi? Fostul tău soț?

– Ai plecat Adam, și te rog, ar fi bine să pleci și acum.

– Dar…

– Niciun dar, te rog, pleacă.

Nu vroiam să o presez, mă așteptam să fie supărată, dar nu mă așteptam să o consoleze fostul ei soț. Parcă nu era atrasă de el. M-am îndreptat spre casă; eram nervos și trist, îmi venea să arunc tot de prin casă, dar ceva nu mă lăsa.

Lasă un răspuns

