◊Sunt momente când cred că nu mai este nicio speranță. Totul se strică în fața mea și eu parcă am mâinile legate. Nu pot face nimic să schimb asta.
◊Am zile când am un nor negru deasupra capului, și totul îmi merge prost. Spun lucruri care nu aș fi vrut niciodată să le spun. Am de pierdut din cauza asta, dar din greșelile pe care le fac, învăț multe.
◊Zilnic aflu ceva nou, zilnic mă minunez de prostia altora. Nu mai am încredere în nimeni, nici în mine.
◊Atunci când iertăm persoane, ele cred că uităm ceea ce au făcut; dar atunci când ceva se strică, nu o să mai fie niciodată cum a fost.

Lasă un răspuns

