Nimic nu e imposibil – Partea a X a

O iubeam, și nu vroiam să o pierd. Greșisem, dar oricine merită o a doua  șansă. Eram gelos și nervos că tocmai cu Cristi, stătea în acea casă. Gândurile că o atingea și o privea mă înnebuneau. Eram decis să lupt pentru ea. Nu-mi imaginam viața fără ea și fără fiica ei, Olivia. În ziua următoare, mă voi duce la Julia sau la servici la Mariah, pentru a o căuta și a-i explica de ce plecasem.

***

Mă trezisem cu o durere îngrozitoare de cap, speram ca tot ce se întâmplase aseară să fi fost doar un coșmar. Un vis, care curând îl voi uita. Dar ce păcat că nu era așa. Nu puteam să schimb ce se întâmplase, dar puteam să încerc să repar asta.

***

După ce am făcut un duș, am sunat-o pe Julia, și am chemat-o la cabinet, cu pretextul că vreau să-mi mai povestească ce îi mai făcuse soțul său.Speram că va veni și cu Mariah, așa cum le era obiceiul, dar după cele întâmplate era imposibil.

Mi-a povestit că soțul ei venea beat acasă, țipa, dar nu o bătea.În vocea ei se simțea îngrijorarea și frica.

– Mm, Julia, am nevoie de ajutorul tău.

– Spune, Adam, zise ea ștergându-și o lacrimă.

– Păi, aș vrea să mă ajuți să fiu din nou cu Mariah.

– Adam, îmi pare rău, dar nu cred că vrea să mai fie cu tine. Nu-i place să fie mințită sau chestii de genul.

– Dar, am plecat pentru că mama mea era bolnavă!!! Nu am vrut să o rănesc, chiar dacă am făcut-o. Știu că trebuia să o sun, dar trebuia să mă ocup de mama, mai ales după cele întâmplate de când eram mic…

M-am oprit, nu aveam de gând să mă plâng cuiva. Durerea este a mea și nu vreau ca să le fie milă de mine.

– Ce s-a întâmplat? se uită ea mirată la mine.

– Nimic… Face parte din trecut. Aș vrea să-l uit, dar parcă mă urmărește la tot pasul.

– Adam, eu vreau să o văd pe Mariah fericită, știu că tu o poți face așa. Se vede că o iubești mult, și o iubești si pe Olivia. Te voi ajuta să vorbești cu ea. Sper să nu mă dezamăgești.

– Nu o să o fac!!!

Se ridică și plecă.

***

E ora 20:00, și eu stau și aștept cu telefonul în mână. Priveam în gol, încercam să-mi găsesc cuvintele potrivite.

↔țrr, țrr↔

– Da, Julia ? A fost de acord să se întâlnească cu mine și să-mi dea o a doua șansă ?

 

Lasă un răspuns

