# Lucruri…

# A mai trecut o zi în care eu încă visez la tine. Zâmbesc când te privesc și mă abțin să-ți spun tot ce gândesc.

# Azi, am realizat, că chiar dacă nu e vina mea, toate sunt aruncate în spatele meu. M-am săturat să car greșelile altora, nu sunt un melc, care să-și poarte ”casa” peste tot.

# Am aflat, că persoanele la care mă așteptam mai puțin, au două fețe. Mă vorbesc pe la spate ca și cum m-ar cunoaște cu adevărat. Niciodată nu am lăsat pe nimeni să vadă cum sunt eu și nici nu o să fac asta.

# Fericirea reprezintă soarele și durerea reprezintă ploaia. Niciodată nu vei ști cât vor dura.

# Într-un fel sau altul, îmi e dor de unele persoane, dar nu vreau să las acest lucru să se vadă. M-au lăsat singură, atunci când mă așteptam mai puțin.

Lasă un răspuns

