Nimic nu e imposibil – Partea a XI a

– Da!! Sper să nu mă dezamăgești Adam, pentru că mi-am pus prietenia mea cu ea, în joc.

– Promit că nu o să fac asta ! Mulțumesc mult ! Unde ar vrea să ne întâlnim ?

– Mi-a spus ceva, de o cafenea…ăăă…A da, în care v-ați întâlnit pentru prima oară. Mâine pe la 12 a.m.

– Ok ! Mulțumesc din nou, Julia. Ai grijă de tine.

– Mulțumesc la fel. Să ai și tu grijă de Mariah, nu merită să fie rănită din nou.

***

Eram cel mai fericit. Mâine aveam să o privesc ochi în ochi și să-i spun că tot ce a fost între noi nu poate fi dat uitării.

***

Am ajuns pe la cafenea pe la 11:30. Aveam să-i recâștig încrederea. Știu că va fi greu, dar sunt dispus să fac orice.

Când a ajuns, m-a privit puțin speriată, așezându-se neîncrezătoare pe scaun.

– De ce m-ai chemat?

– Ca să-ți spun că ești totul pentru mine !

– Te rog Adam! Dacă eram totul pentru tine nu mă părăseai.

– Știu ! Și regret că am făcut asta. Dar am motivele mele. Ma…

Înainte să termin ce aveam de spus, s-a apropiat chelnerul.

– O cafea cu lapte, spuse ea rece.

– Dumneavoastră ?

– Și eu.

Am așteptat până ce ne-a adus cafeaua și apoi mi-am reluat explicațiile.

– Mama mea a fost grav bolnavă. Și nu o puteam lăsa singură mai ales după cele întâmplate în copilărie. Mama e cea care m-a protejat de când mă știu.

Stătea și mă privea. Credea că o mint, se citea în ochii ei că nu mai avea încredere în mine.

– Ei, bine. Nimeni nu-mi cunoaște viața, deci tu o să fii singura care o să afle asta.

După ce i-am povestit tot, m-a privit cu milă.

– Nu vreau milă, Mariah. Vreau iubirea ta și încrederea ta înapoi. Vreau să știu de ce erai cu Cristi. Vreau să fie totul ca la început.

– Păi, a aflat că eram împreună, iar după câteva zile după ce ai plecat, m-am trezit cu el la ușă. Eram prea tulburată pentru a-mi da seama ce să fac, așa că l-am lăsat să intre. Nu-l vreau în viața mea, dar e tatăl copilului meu și am stabilit că are dreptul să-l vadă atunci când vrea.

Am luat-o de mână. Mă bucuram că înțelegea totul.

– Te iubesc!

– Și eu, Adam. Și eu!

Lasă un răspuns

