# Lucruri…

# Adevărul doare și durerea nu știu când va trece; am fost puternică pentru prea mult timp. În interiorul meu este o luptă între lacrimile și zâmbetul meu fals, pe care nu știu dacă o voi câștiga.

# Atunci când cred că am uitat de toate, ceva îmi aduce aminte că nu este așa.

# Poate că timpul va alunga durerea, dar nu și amintirile.

# Câteodată doar când te uiți la un calendar, îți dai seama în ce zi ești. Pentru că, sunt zile în care simți/vezi aceleași lucruri.

# Mi-a păsat atunci când tu erai prea ”orb” să vezi asta.Acum, când eu am renunțat, de ce vrei să-mi reînvii acele sentimente?

Lasă un răspuns

