# Lucruri…

# Îmi place atunci, când eu îmi întorc privirea, iar tu deja te uitai la mine.

# Dacă vrei ceva, îți asumi și unele riscuri.Eu te vreau pe tine, dar risc să ajung cu inima în mii de bucățele.

# Uneori, mă întreb, dacă atunci când îmi spune cineva o minciună, nu regretă? Nu înghite în sec înainte de a mi-o spune? Nu se gândește că poate dacă îi face lui bine, rănește pe cei din jurul său?

# Atunci când ți-e dor de o persoană, încerci să-ți amintești toate momentele frumoase petrecute împreună, pentru a micșora puțin din acel dor.

# Uneori, simt că minciunile unor persoane sunt ca o apă, care crește puțin câte puțin în fiecare zi.

Lasă un răspuns

