Nimic nu e imposibil – Partea a XII a

Era alături de mine și asta îmi dădea putere. Puterea de care aveam nevoie pentru a suporta și rezolva lucrurile care vor urma:

1.Cristi, fostul ei soț, era puțin cam nebun și posesiv. Îi plăcea să creadă că Mariah, era încă a lui. Avea un râs ciudat care îi dădea fiori Mariahei.

2. Am aflat, că tatăl meu, socrul Juliei, este cel care l-a informat pe Cristi, de Mariah. Cu ce drept a făcut asta nu înțeleg. Nu îi ajunsese ce îi făcuse mamei mele? Acum realizam de unde dobândise soțul Juliei, acel comportament. –Așa tată așa fiu– mă bucur că nu-i semăn deloc, pentru că m-aș fi urât pe mine însămi, dacă aș fi fost așa.

3.Starea mamei s-a înrăutățit, așa că mi-era greu să mă gândesc la toate problemele. Vroiam să am grijă de Mariah, dar și de mama. Nu mă plâng, dar uneori, simt că nu mai suport.

***

Din nefericire, într-o zi m-am întâlnit cu Tudor, tata, dacă-l puteam numi așa. Mă privea cu dispreț, avea un aer de mare domn, se pare că uitase cum a fost. Așa cum el nu mă lasă să-mi trăiesc viața, eu îi voi aminti cum a fost.

– Cu ce drept te amesteci în viața mea?!

– Hai lasă tonul ăsta de copil.Ești la fel. Același plod, care crede că le știe pe toate. Am făcut o greșeală atunci când m-am căsătorit cu mama ta.

– Greșeala e a ei. Că te-a luat pe tine ca soțul ei, un bețiv care o mai și bătea.

A vrut să-mi însemne obrazul cu o palmă, dar îi știam foarte bine caracterul, așa că l-am prins de mână.

– Ai pierdut acest drept, în momentul în care erai să mă omori când eram mic. Ești un nimic, blestem ziua în care am crezut că vei fi un model bun de urmat.

Și am plecat, a strigat după mine, dar cine l-a mai băgat în seamă?

***

Pe lângă cele înâmplate cu câteva ore în urmă cu tatăl meu, am mai dat peste același tip de bărbat. Care se crede superior celorlalți, care le vrea pe toate- Cristi-.A apărut pe neașteptate, în timp ce eu îi povesteam Mariahei, ce se întâmplase cu tatăl meu.

– Îmi vreau fiica!

– Nu e a ta Cristi. Ne-ai părăsit pentru alta. Așa că acum de ce vrei asta?

– Pentru că fiica mea nu va crește alături de jegosul ăsta.

– Tu vorbești? TU? Care ți-ai lăsat soția pentru o altă femeie?

– Nu te interesează pe tine ce am făcut eu. Eu am avut-o primul pe Mariah, așa că mai bine ai închide gura și nu te-ai băga.

– BA NU! Tu să închizi gura Cristi, și ieși afară din casa mea. ACUM!

Niciodată nu o mai văzuseam pe Mariah așa de nervoasă.Sub latura sensibilă, se ascundea o fire puternică. O mamă, care își iubește fiica, și care o apăra cu orice preț. Cam așa a fost și mama, atunci când a decis să plecăm din acea casă.

 

Lasă un răspuns

