Familia – Partea I.

-Cum vă permiteți să-mi ascundeți asta? Și cum puteți fi așa de mincinoși și egoiști ?

 

 

 

 

Eu sunt, Anna, am 16 ani și locuiesc într-un orășel mic din sudul Londrei. Viața mea a fost destul de normală, nu am dus lipsă aproape de nimic și am primit iubire din partea părinților. M-am integrat ușor atunci când am intrat la liceu. Ceea ce nu știam eu, era că viața mea avea să se schimbe. O minciună ascunsă atât de bine, avea să fie scoasă la iveală.

 

 

 

 

 

Totul a început pe data de 21 iunie. Eram deja de vreo sămptămână în vacanță de vară.Aveam să plec împreună cu părinții și cu fratele meu mai mic, Alex, într-o excursie. Mama și tata erau plecați să cumpere ceea ce ne trebuia și eu încercam să-mi fac bagajul.

– Mmm, lipsește ceva… A da, buletinul meu. Parcă e în cameră la mama.

M-am îndreptat spre camera mamei și am început să cotrobăi printr-o servietă unde știam că ține actele. În timp ce căutam, am văzut ceva ce mi-a atras atenția. Un articol din ziar: ” O fetiță în vârstă de 4 ani, Eliza, este căutată de poliție. Fetița a fost dată dispărută de mama sa care spunea : M-am întors să deschid portiera și m-am întors cu spatele la fetiță. Când am reușit să o deschid, m-am întors să o iau, dar dispăruse. Am văzut mai apoi o femeie cu părul roșcat, care tocmai se îndrepta spre o mașină. Am țipat după ea, dar nimic. Știu că este și vina mea pentru că nu am fost atentă, dar vă rog, ajutați-mă !!! ”. În dreapta articolului se afla o poză cu fetița. Avea ochii verzi-cenușii și părul șaten și era îmbrăcată cu o salopetă roșie.”

– Asta îmi aduce aminte de mine când eram mică. Ce bine semăn cu ea!!!

 

 

 

 

Atunci mi-a picat fisa. Noi două, eram aceeași persoană. Dar cum putea să fie adevărat?

Lasă un răspuns

