# Lucruri…

# Aș vrea o zi departe de tot. Departe de minciuni,înșelăciuni, înjurături. Departe de ochi triști, inimi frânte. Departe de realitate. Undeva unde să fie liniște. Departe de zgomotul mașinilor, de aerul încărcat de fum. Departe de prieteni falși și de gânduri urâte. Undeva unde toți să ne iubim aproapele și toți să ne tratăm la fel. Departe de oamenii care cerșesc pentru că nu pot munci. Departe de oamenii care au prea mult și nu oferă. Departe de oameni care te judecă doar după modul cum te comporți și de felul în care te îmbraci.

Vreau undeva departe, departe de tot.

2 gânduri despre &8222;# Lucruri…&8221;

  1. Oare cine nu vrea departe de aici? Departe de lumea asta fadă şi plină de ură. Crede-mă, îmi doresc cu ardoare acelaşi lucru. Uneori îmi închid ochii şi visez. Îmi place să cred că nu există răutate şi prostie. Dar mereu mă confrunt cu aceste două lucruri şi-mi reamintesc..
    Dezolant…nu avem ce-i face..
    Mi-a plăcut mult postarea ta. Felicitări!

Lasă un răspuns

