# Lucruri…

Mi-e greu să-ți spun ce simt, pentru că mi-e frică că vei râde de mine și mă vei crede o copilă.Poate pentru tine sunt doar o fată căreia i-ai zâmbit, dar tu pentru mine ești mult mai mult.Mi-ai schimbat viața cu acel zâmbet și mi-ai furat și inima. Tot ce te rog e să nu te joci cu ea. E mică, fragilă și naivă. Se îndrăgostește și apoi e rănită. Poate sună ca și cum aș fi o ”fană obsedată”, dar nu e așa. E tot ceea ce simt eu pentru tine. Ar mai fi multe de spus, dar mi-e cam greu să transform ceea ce simt, în cuvinte. . .

 

P.S: Te iubesc.

 

Lasă un răspuns

