# Lucruri…

↘ Sunt plină de defecte și nu m-am crezut niciodată perfectă. Mi-e greu să deosebesc binele de rău și să zic tot ce e în sufletul meu. Sunt visătoare, dar uneori îmi place să transform visele în realitate. Îmi place să dau o a doua șansă, chiar dacă unii nu știu să profite de ea și să îndrepte lucrurile. Asta sunt eu, complicată, încăpățânată și cu un suflet de copil care refuză să se maturizeze. . .

8 gânduri despre &8222;# Lucruri…&8221;

  1. Ei, și ce dacă refuzi să te maturizezi. Lasă că e mai bine copil decât zgripțuroaică bătrână.
    Eu sunt de părere că mereu trebuie să păstrăm în suflet copilăria. E cea mai de preț…
    :*

Lasă un răspuns

