# Lucruri…

# O carte este un fel de refugiu. Un loc în care să evadezi atunci când vrei să scapi de lumea asta plină de minciuni. O carte îți poate oferi alinarea, îți poate da sfaturi și îți este alături atunci când nimeni nu vrea să fie. Uneori ca să înțelegi o carte, trebuie să te pui în locul personajelor. Trebuie să simți tot ce este descris, chiar dacă uneori e dureros. O carte nu-ți poate răspunde la întrebări direct, dar răspunsurile pe care le cauți, sunt mereu ascunse sub acele cuvinte

 

P.S. : Mi-aș pierde ziua citind o carte frumoasă, decât să ascult minciunile cuiva sau să navighez pe internet.

11 gânduri despre &8222;# Lucruri…&8221;

  1. Îmi place să citesc din cărţile ce umblă
    nestingherite printre rafturile vieţii
    îmi place să citesc din tot ce mişcă
    prin faţa mea în adierea dimineţii.

    Învăluit în paginile tale pline de enigme
    tot ce m-apasă dau pe veci uitării
    m-ascund de lume cufundat în tine
    iar tu mă porţi zburând pe culmile visării.

Lasă un răspuns

