-Coji de portocale.

Mi-am amintit de această melodie și m-am gândit să v-o arăt și vouă. Cam așa ar trebui să arate muzica românească, nu toate ”deșteptele” care cântă același vers de o mie de ori. Mie mi se pare foarte drăguță chiar dacă e ”veche”. Am observat că muzica veche este cea mai ascultată în ultimul timp.

8 gânduri despre &8222;-Coji de portocale.&8221;

  1. Iubesc melodia asta….e una din cele mai frumoase melodii românești. Și, da! Așa ar trebui să fie muzica românească, nu toate țoapele și șmecherii de acum. Melodiile lor nu valorează nimic în comparație cu aceasta.

      • Da…și păcat că nu se mai fac alte melodii asemeni acesteia, pentru că nu produc bani…suntem într-o lume în care cea mai bună muzică e cea de club…Nu pot să spun că nu-mi place să mă distrez, dar categoric nu aș numi-o cea mai bună. Așa cum ai spus, sunt multe melodii frumoase care merită ascultate. 😦

      • Da. Și eu ascult stai liniștită. Dar mi se pare foarte urât că se uită melodiile care sunt foarte frumoase și exprimă un mesaj așa de frumos. Și chiar și videoclipurile sunt mult mai decente.

Lasă un răspuns

