Familia – Partea a VIII a

Familia este comoara copilului. – Alexandra Ivan

 

 


– Vezi, ți-am spus eu !

M-am dat un pas înapoi, și am simțit cum obrajii îmi iau foc.

– Mulțumesc.

– Vrei să te conduc acasă?

”Acasă” – un cuvânt atât de simplu pentru unii, dar cu o foarte mare importanță pentru alții. Mi-am mutat privirea în jos.

– Eu stau la un hotel, deocamdată.

– Aa. Vrei să te conduc la hotel? îmi spuse chicotind.

Nu vezi că nu ai nicio șansă la el? Cine se va uita la o orfană, răpită? Nu vezi ce bine e îmbrăcat? Poate are prietenă, vrei să-ți faci necazuri?

– Nu… Adică da.

Vocea mea lăuntrică nu-mi dădea pace de vreo câteva zile. Știam că într-un fel avea dreptate, dar…

– Haide.

 

 

– Deci..de unde ești?

– De nicăieri.

Se uită ciudat la mine, ridicând dintr-o sprânceană.

– Adică..ăă…Încă îmi caut un loc, al meu.

– Da știu cum e să simți că nu ai un loc al tău….Și eu…

El vorbea, dar eu nu-i dădeam atenție. Îl examinam, zâmbind și apropând, și mă rugam să nu-mi fi pus vreo întrebare. Era drăguț, atent.

– Un înger…

– Poftim?

– Nimic, doar mă gândeam. Ce repede a trecut timpul. Iată-mi și ”hotelul”.

Chicoti.

– Mersi că m-ai condus.

– Plăcerea a fost a mea.

 

 

L-am privit până s-a îndepărtat, salvându-mi ”o poză” de a lui în minte. Am urcat scările hotelului epuizată și m-am trântit în pat. Nu vroiam să mă mai gândesc la el. Dar imaginea lui îmi apărea de fiecare dată când închideam ochii. Zâmbetul lui, vocea lui, parfumul lui.

– Hei gata! Ai să uiți pentru ce ai venit aici. Să-ți cauți familia, nu un prieten!

Iar vocea aia. Mi-am închis din nou ochii, acoperindu-mi urechea cu perna, pentru a nu mai asculta acea voce.Am adormit repede și cu gândul la el. Acel el, căruia nici nu-i știam numele…

 

Un gând despre &8222;Familia – Partea a VIII a&8221;

Lasă un răspuns

