Familia – Partea a IX a

Cel mai important element al muncii noastre este familia. Noi sperăm să creem o legătură indisolubilă în cadrul familiilor. Familia reprezintă piatra de temelie a întregii noastre afaceri. – Walt Disney

 

 

 

 

O rază de soare îmi mângâia încet obrazul, iar firele de iarbă îmi gâdilau tălpile. Stăteam întinsă pe iarbă, înconjurată de copaci și un pic pârâiaș. Mă ridic în capul oaselor și privesc în jur. El stătea tolănit pe iarbă și-mi zâmbea. Își împletește degetele cu ale mele și începe să fredoneze o melodie. Apoi mă trage spre el și mă sărută.

 

 

 

 

-Bună ziua!

-Ce dorești?

Îmi scot ziarul din geantă și-l îndemn să citească rubrica despre fata dispărută.

-Și?

-Știți cumva unde stau părinții ei?

-Da.

Se duce până în casă, apoi trage o înjurătură după ce se aude ca și cum a spart ceva și se întoarce cu o hârtie pe care era notată o adresă.

-Mulțum…

Înainte să-mi termin cuvântul îmi trânește ușa-n față.

-esc.

Mă uit la acea adresă și apoi mă uit din nou la adresele pe care le aveam eu.În ziua aceea simțeam că totul va fi bine.

Am început să merg spre acea casă, deoarece nu era prea departe. Mergeam încrezătoare cu un zâmbet pe buze. Mă gândeam la mama și la tata.Încercam să mi-i imaginez, dar o durere de cap nu mă lăsa.

 

 

 

-Numărul 25…Aici trebuie să fie.

Ciocănesc la ușă, dar nimeni nu-mi răspunde.Mai ciocănesc o dată, iar ceva îmi atrage atenția. Ușa era întredeschisă.

-E cineva acasă? repetam în timp ce intram.

Am mers într-o bucătărie unde am simțit un miros de mâncare arsă. M-am uitat la aragaz și am văzut că era deschis. L-am închis și mi-am întors privirea spre sufragerie.

-O, Doamne!

O femeie era căzută pe jos cu o mică zgârietură pe frunte de unde-i curgea sângele.I-am verificat pulsul și am răsuflat ușurată.Am sunat la salvare și am stat lângă ea până ce au ajuns.

 

 

Dacă o pierd acum nu cred că voi mai vrea să trăiesc. Nu vreau să cred că am bătut atâta drum degeaba și că Dumnezeu mi-o va lua de lângă mine. Nu vreau!!!

Lasă un răspuns

