Money or love? -1-

Se spune că banii pot cumpăra totul. Dar poți cumpăra iubirea și fericirea? Nu. Poți cumpăra o femeie să intre în patul tău și să te facă să te simți bine. Dar doar pentru un moment. Dar ce faci, atunci când te îndrăgostești și vrei să obții acea femeie cu orice preț?

 

 

Numele meu e Alexandru. Am 23 de ani și sunt bogat. Părinții mei mi-au făcut toate poftele de când eram mic. Întotdeauna am crezut că (virgulă) cu banii poți cumpăra orice. Asta până când. . .

 

Prima zi.

 

În fiecare vineri seara, eu vizitez cluburile. Azi, eram într-un bar din centrul orașului numit L’Amour. Era un bar destul de bun. Femei frumoase care erau gata să te facă ”fericit” când vroiai tu. Nici nu intrasem bine, că au și sărit pe mine două ”doamne” pentru a-mi arăta locul unde voi sta. M-au apucat de brațe și m-au condus printre sărutări pe o canapea roșie. Am comandat un vin și m-am bucurat de compania ”doamnelor”.

După vreo oră, o fată care abia intra pe ușă, mi-a atras privirea. Era îmbrăcată într-o rochie neagră și mulată pe corp, cu formele bine definite și cu un păr lung și șaten cu bucle care îi scotea în evidență ochii verzi strălucitori. Avea buzele de culoarea căpșunelor și obrajii de un roșu trandafiriu. Era însoțită de un băiat, care tot îi spunea să nu mai fie posomorâtă și să se distreze.

 

 

– Jake, vreau să-mi afli tot despre fata aceea, îi spun eu zâmbind arogant și arătând cu degetul către fata aceea superbă.

Jake era omul meu de încredere și apelam la el atunci când aveam nevoie de ajutor.

– Aceea?

– Da. Vreau să afli unde stă, cum o cheamă, ce-i place să facă. Totul.

– Adică să o urmăresc?

– Nu, să o studiezi.

Am rămas acolo, privind la ea, cum își mișca formele provocator, arzând de mânie că nu puteam să o ating.

3 gânduri despre &8222;Money or love? -1-&8221;

Lasă un răspuns

