Money or love? -2-

Trebuia să mă duc la ea?   Asta era tot ce-mi repetam în minte după ce plecasem din barul L’Amour.

 

Ziua a 2-a.

Mă trezisem cu imaginea ei în minte și cu o mică durere de cap de la cât băusem aseară. Vă întrebați dacă m-am îmbătat? Ei bine, răspunsul e nu. Sunt prea obișnuit cu băutura pentru a mă îmbăta așa de ușor.

Mi-am luat halatul pe mine, și am coborât jos la o cafea. Părinții mei erau plecați aproape 8-9 luni pe an, și abia îi mai vedeam. Dar de ziua mea întotdeauna primeam cadouri și telefoane de la ei. În fine, atâta timp cât îmi aduceau bani, totul era ok! Da! Asta erau pentru mine părinții mei. Două persoane care-mi aduceau banii, nimic mai mult.

 

– Alex? spuse Jake, așzându-se la masă.

– Da, prietenul meu. Mi-ai adus vești?

– Păi, am aflat că o cheamă Daiana, are 22 de ani și stă în aproprierea barului de aseară, iar cel cu care era aseară era…

– Iubitul ei! Știam eu.

– Nu! Fratele ei. Dar, pentru ce-ți trebuiau aceste date despre ea?

– Plăcere, bunul meu prieten, îi spun zâmbind.

– Asta nu e de bine! și începem amândoi să râdem.

– Altceva? Ce ai mai aflat despre ea?

– Lucrează la un magazin de haine. Și ghici !

– Au haine și pentru bărbați?

– Ce le mai nimerești.

– Deci, astăzi îi vom face o vizită. Adolf ! Pregătește mașina!

– Da, domnule.

Adolf era servitorul casei. Este în casa asta de mai multă vreme decât sunt eu. Este ager și știe tot ce se mișcă prin împrejurimi. Este calm, dar totuși are o voce foarte groasă.

 

 

Pe la 13:30, am plecat. Am mai discutat cu Jake despre ea, și am aflat că provine dintr-o familie nu prea bogată și că ea muncește pentru a-și întreține familia.

– Jake, ești chiar bun la lucruri de astea! Ai aflat atâtea în câteva ore. Mulțumesc!

– Nu ai pentru…Stai ! Tu îmi mulțumești mie? spuse el chicotind.

Într-adevăr, eu nu spuneam ”mulțumesc”, ”îmi cer scuze” sau ”te iubesc”. Chestii stupide!

– Ăăă, să nu mai spui la nimeni!

– Defapt ar trebui să notez în calendar! zise râzând.

 

 

Am coborât din mașină, arajându-mi părul și potrivindu-mi un zâmbet arogant pe buze.

Am deschis ușa și am intrat urmat de Jake.

Lasă un răspuns

