# Lucruri…

Inima mea trăsare la auzul vocii sale.

Mă ridic în capul oaselor și simt cum vântul îmi fură puțin din iubire. Firicelele de iarbă îmi înțeapă tălpile, iar soarele îmi încălzește corpul umed de la roua de pe iarbă. Mă așez în șezut și privesc cum natura participă la fericirea mea, îmbinată cu durerea și frica.

O pisică, care semăna mai mult cu o felină, se plimba mândră pe lângă picioarele mele, blana ei moale liniștindu-mă.

Niște buze moi și calde, se lipesc de obrazul meu iar eu tresar la acea atingere atât de familiară.Brațele lui puternice îmi cuprind trupul, iar eu îmi las capul pe pieptul său, ascultându-i bătăile inimii.

Dintr-o dată, o voce aspră îmi șoptește la ureche.

– Tic-tac, tic-tac, dragostea s-a spulberat!

Tresar și gâfâind încercând să mă prind de acel vis frumos. Cu noi doi. Eu în brațele lui – acele brațe care-mi ofereau liniștea și puterea de a continua zâmbind. Dar era prea târziu. Ea spulberase totul. Totul se transforma în întuneric, dar atingerea lui încă se mai simțea pe pielea mea.

 

Mă trezesc speriată, și îmi spun:

-Totul a fost doar un vis. . .

2 gânduri despre &8222;# Lucruri…&8221;

Lasă un răspuns

