Money or love? -3-

Mi-am aranjat un zâmbet încrezător pe buze și mi-am plimbat mâna prin păr ciufulindu-l puțin.

 

 

Ea era acolo. Strălucind de fericire și zâmbind bărbatului care mai avea puțin și se topea doar la auzul vocei sale. Își plimba ochii jucăuși, uneori dându-i peste cap.

 

– Bună.

Cred că am salvat-o dintr-o situație umilitoare, pentru că atunci când mi-a răspuns, ochii ei verzi-cenușii îmi spuneau un ”mulțumesc”. Avea vocea caldă, calmă și exprima încrederea în sine. După ce bărbatul cu care vorbise se retrase puțin gelos, ea respiră ușurată.

– Mulțumesc.

Apoi mă privi, adăugând:

– Tu ești cel care era la L’Amour? Cel care era înconjurat de femei? spuse ea râzând.

Deci te observase!

– Da, spun eu pe un ton neutru, ignorându-mi vocea din interior.

– Mm, cred că ai venit să cauți haine, nu să fii deranjat de mine. Așa că, cu ce te pot ajuta?

Spune-i că pe ea ai vrut să o vezi!

– A, da. Mă voi întoarce la prietenul meu. Ne mai vedem!

– Mulțumesc încă o dată, mimă ea pe buze.

 

 

 

– Deci, ce s-a întâmplat? îmi zice Jake curios.

– Nimic, stăteam acolo ca prostul și îi admiram formele. Nu-mi puteam lua ochii de la ea!

– Mm, am o idee despre cum o vei putea cunoaște mai bine, spuse el făcându-mi cu ochiul.

 

 

Planul lui era să aștept până iese de la muncă și să-mi folosesc carisma ca să o invit la barul L’Amour. Mi s-a părut o idee excelentă și iată-mă acum așteptând în mașină și privind la ușa magazinului tresărind de fiecare dată când se deschide.

 

-Iat-o omule! Pe ea! Mult succes, dar nu cred că ai nevoie.

 

 

 

– Ce puțin ți-a luat! Ce a zis?

– Că ne întâlnim acolo.

– Și? Ai de gând să o ….?

– Mă știi pe mine că în afara de asta mai caut altceva la femei? Și tipa asta e superbă. Are un corp pe care aș vrea să-l cunosc în întregime. Vii și tu în seara asta, nu?

– Desigur! Cum aș putea să pierd asta?

Lasă un răspuns

