# Confuză…

Uneori mă simt ca o cârpă pe care după ce o folosești o arunci. De ce? Pentru că majoritatea persoanelor se folosesc de mine, dar când dau de alte persoane mă uită. Poate că par fata bună care-i ajută pe toți și nu refuză pe nimeni, dar încep să cred că oamenii profită de mine. M-am săturat să mă simt ca o jucărie veche pe care o arunci atunci când găsești alta nouă. M-am săturat să fiu pe ultimul loc în viața cuiva.

Sunt confuză și simt că o să explodez curând. Nu mai am putere să mai trăiesc acest bal mascat, în care oamenii te vorbesc pe la spate, dar tot ție îți cer ajutorul atunci când au nevoie. Toți se joacă cu mine, ca și cum aș fi o marionetă care nu are nimic de obiectat. Poate e și vina mea, pentru că nu am spus tot ce credeam la momentul potrivit.

Dar deocamdată închid ochii și respir și mă pierd în visele mele cu el. Acel el, care nici nu știe că-l plac.

 

 

-Promit că o să las totul în urmă. Azi o să pun punct și mâine o voi lua de la capăt.

 

12 gânduri despre &8222;# Confuză…&8221;

  1. si eu ma simt la fel de cele mai multe ori. neinteles, folosit. problema e ca atunci cand am nevoie de ajutor nu il gasesc. si eu simt ca explodez uneori la cate lucruri fac si la cat de mult gandesc e destul de greu daca nu ai pe cineva alaturi de tine. e bine sa scrii si ca nu tii lucrurile astea in tine .o sa fie bine ai sa vezi. lupta si nu renunta! iar legat de acel el. spunei ceea ce simti, nu te mai ascunde, nu ai nimic de pierdut. Trebuie sa mentionez ca asta e doar sfat. il poti lua sau nu in considerare.

  2. intru si eu la ”carpe” 🙂 pana la urma asta este viata si care din noi are singuranta ca cel ce urmeaza sa fie ajutat de noi ne va intoarce spalele ? nu stie nimeni asta si de asta suntem noi claditi cu un suflet cald , sa ajutam si sa nu asteptam , oricum prietenii adevarati ies la lumina cand noi avem nevoie de ajutor , daca renunti sa mai ajuti , risti sa pierzi un prieten , nu suntem singurii care traim asta , fiecare din noi am trait si oooooo cat o sa mai traim , chiar daca azi suntrem constienti de asta , nu am invatat din gresala asta ,. sau poate da 🙂 dar nu te ( ne ) lasa sufletul sa stam cu mana in san 🙂

  3. Nu-i mai lasa sa te foloseasca atunci. Lasa-i sa te doreasca, sa te accepte ca pe ce esti. SI apoi vei vedea cum sunt ei cu adevarat. Poate le e teama intr-un fel sau altul de tine. Pentru ca ascunzi multe taine pentru ei.

Lasă un răspuns

