# Lucruri…

-Nu-ți irosi lacrimile pe persoanele care nu merită, ci irosește-ți zâmbetul pe persoanele care merită.

-Dacă ai responsabilități atunci ai grijă să le îndeplinești astfel încât să nu-ți afecteze fericirea.

-Oricât de mult aș încerca, nu pot uita ceea ce simt.

-Atunci când ești supărată spui lucruri pe care mai apoi le regreți. Dar asta nu înseamnă că spui minciuni, defapt tu spui ceea ce simți cu adevărat.

-Poate că știi cum arăt și cum mă port, dar asta nu înseamnă că mă cunoști cu adevărat.

-Cu toții avem în minte amintiri, fapte și vorbe care ne rănesc.

-Tu mă placi, dar eu te iubesc. Vezi diferența?

-De obicei iert, nu-mi place să mă răzbun. Dar asta nu înseamnă că uit.

-Ochii unei persoane pot spune atâtea lucruri, trebuie doar să privești atent.

Lasă un răspuns

