# Lucruri…

  • Uneori simt că aștept ceva, dar nu știu ce.
  • Aș minți dac-aș spune că nu mi-e dor de tine.
  • Uneori e mai ușor să te prefaci că nu-ți pasă decât să-ți arăți sentimentele.
  • Tu nu mai ești cum erai odată.
  • Scuze draga mea minte, dar de data asta îmi voi asculta inima.
  • În primul rând trebuie să ai încredere în tine, nu în alții.
  • Fă ceea ce vrei să faci ca să nu trăiești cu regrete.
  • Nu vreau o relație perfectă, ci vreau doar o relație în care iubirea și încrederea să fie reciprocă.
  • Chiar dacă te plac, nu voi face ”primul pas”.
  • Durerea nu e pentru totdeauna, dar cicatricile sunt.
  • Sunt genul de persoană care sprijină adevărul indiferent de cine e spus.
  • Și atunci când realitatea de lovește, lumea imaginară ți se pare mult mai interesantă.
  • Oamenii se supără când aud adevărul.
  • Uneori, lăsați-vă și inima să decidă, deoarece mintea se poate înșela câteodată.
  • E mai bine să fii singură decât să ai pe cineva care să nu vrea să fie alături de tine.
  • Deocamdată nu am să mă gândesc la viitor, ci voi trăi prezentul.
  • Eu ți-am dăruit iubire, dar tu mi-ai dăruit durere.
  • Simt că în preajma ta, pot fi eu.
  • Uneori trebuie să te gândești la viitorul tău și să lași în urmă trecutul.
  • Trecutule, îți mulțumesc pentru toate lecțiile.
  • Uneori am nevoie doar de cineva care să mă asculte.

 

Lasă un răspuns

