#Revelație…

Ok, am o revelație nu-s capabilă de-o relație!

Ce mi se mai potrivește versul ăsta. Pur și simplu spune tot ce nu pot eu să spun, sau mai bine zis ce mi-e frică să spun. Simt că am fost prea mult timp singură ca să pot să mă implic acum într-o relație în care ai nevoie de sentimente. Eu nu sunt făcută pentru așa ceva, și acum realizez asta.

Îmi pare rău că am acceptat să fac asta și îmi pare rău dacă o să te rănesc, dar….îți mulțumesc că m-ai ajutat să văd cum sunt.

 

Am recunoscut-o și pe asta și nu mi-e rușine!

5 gânduri despre &8222;#Revelație…&8221;

  1. Toti suntem capabili.
    Faci parte din specia umana, right? 🙂 Prin urmare detii capacitatea de a te indragosti si a iubi.
    Partea complicata este sa gasesti pe cine…

Lasă un răspuns

