#O viață nouă…

Omul din greșeli învață… 

Ea putea să spună că el a fost o greșeală; o greșeală care prin durere a învățat-o cum e viața.

 

!Pagini de jurnal

Viața nu e așa cum credeam eu că va fi după ce m-am despărțit de tine. Parcă eram alta; mă bucuram de fiecare lucru oricât de neînsemnant părea pentru alții. Zâmbeam tot timpul și râdeam – abia atunci realizasem că-mi plăcea să râd și că-mi plăcea să fiu fericită.

Recunosc îmi e dor de tine și cred că o parte din minte se va gândi la tine și te va iubi mereu.

Acum, vreau doar să mă bucur de viață și să o trăiesc. 

 

P.S: Îți mulțumesc pentru toate lecțiile pe care mi le-ai dat.

Lasă un răspuns

