#Amintiri.

Unele melodii îți aduc aminte de anumite momente pe care credeai că le-ai uitat, și nu poți face nimic ca să le oprești din a-ți apărea în minte, pentru că ele sunt în inimă și de acolo e greu să ștergi ceva.

Și amintirile cu tine, erau imposibile de uitat…Nu vroiam neapărat să le uit, pentru că-mi țineau de urât atunci când mă simțeam singură, doar că uneori vroiam să le alung; dar ele erau asemenea unui bumerang, se întorceau de unde au plecat.

Erau zile în care mi-era dor de tine și de tot ce a însemnat noi, dar erau zile în care preferam ca acele momente să nu fi existat niciodată.

Urăsc sentimentul de singurătate, și de aceea încerc să mă alin cu amintirile tale, deci îți mulțumesc că mi le-ai lăsat, pentru că dacă nu erau ele, mă simțeam foarte singură.

Lasă un răspuns

