#O viață nouă…

– La naiba! M-am îndrăgostit din nou… Sau am fost timp de un an îndrăgostită de tine și eu abia acum mi-am dat seama?

Nici eu nu mai știu ce e cu mine….Inima mea îți strigă numele, iar eu tresar de fiecare dată când mă atingi.

Ce păcat că tu nu-ți dai seama….Uneori te porți ca și cum și tu m-ai plăcea, dar uneori te porți ca și cum nici măcar nu aș exista…Știu e ea. Întotdeauna există o ea….

Eu: – Ce vrei de la mine?

El: – Nimic.

Și atunci de ce tot te comporți ca și cum ai vrea ceva?

P.S: Asta e singura melodie care mă face să cred că eu contez mai mult decât ea:

 

Lasă un răspuns

