#Ce sunt eu pentru tine?

Ce sunt eu pentru tine?

O prietenă sau o cunoștință?

O iubire sau vreo dorință ascunsă?

Aș vrea să cred că mă iubești

Și să vezi că nu greșești.

Și totuși ce sunt eu pentru tine?

Persoana care te face să plângi

Sau cea care te face să zâmbești?

Mi-ai spus ”Zâmbești tot timpul”

Aș fi vrut să-ți răspund: ”Păi dacă mă gândesc la tine tot timpul”.

Ce sunt eu pentru tine?

Drumul corect sau drumul greșit?

Aș vrea să știu, până nu e prea târziu.

2 gânduri despre &8222;#Ce sunt eu pentru tine?&8221;

Lasă un răspuns

