7 trăsături/secrete ale mele.

Bună. bună!!!

 

În primul rând, vreau să-i mulțumesc ei pentru nominalizare http://theoandtheblog.wordpress.com/

Nu prea sunt multe lucruri de spus despre mine…Dar totuși am acceptat provocarea pentru cei care vor să mă cunoască mai bine, mai ales că eu sunt anonimă pe acest blog.

  1. Mă îndrăgostesc destul de greu, iar atunci când o fac, nu mi se împărtășește iubirea.
  2. Cred în dorințe și vise, ele sunt singurele care-mi dau speranța.
  3. Nu sunt superstițioasă.
  4. Îmi doresc o iubire frumoasă, nici chiar ca în filme, dar măcar să fie adevărată.
  5. Sunt timidă, mai ales când vine vorba de el…
  6. N-am încredere în prea multe persoane, prietenii mei îi pot număra pe degetele de la o mână, poate pentru că am fost ”înșelată” de prea multe ori.
  7. Îmi plac filmele/serialele coreene/japoneze. Și normal iubesc să mă uit la filme si seriale de alt gen.

 

Acum realizez, că nu-mi ajung doar atâtea lucruri pentru a mă descrie…Se pare că nu sunt chiar așa de ”neinteresantă.

 

 

 

Eu nu voi nominaliza pe nimeni. Vă voi lăsa pe voi să încercați! Este destul de distractiv. Să aveți o zi frumoasă!

tumblr_me9umzBfOM1r2ht84o1_500_large

2 gânduri despre &8222;7 trăsături/secrete ale mele.&8221;

Lasă un răspuns

