#O viață nouă…

Greșeli? Cu toții facem…doar că puțini primesc o a doua șansă…Eu chiar sper să mi-o primesc, pentru că știu! Am fost o proastă! N-am știut să profit de oportunitate atunci când mi s-a oferit…Și mă doar al naibii de tare! Acum că te văd cu ea, realizez că te plac foarte mult și că sunt foarte geloasă…

Tu îmi spui că nu este nimic între voi doi, și că poate va fi ceva între noi…

 

– Așa cum nu am murit că am așteptat câteva zile, nici tu nu o să mori!

– Nu mor…Doar că nu vreau să-mi iau țeapă!

-Riști!

-Risc! Dar nu vreau asta…

-Nimeni nu vrea asta.

Și totuși sper să putem fi împreună…Ar fi frumos…Pentru mine ar fi…Dar pentru tine?

 

P.S: Nu-ți pot citi mintea, și asta mă înnebunește!

tumblr_meeoxt5Qrz1r46079o1_500_large

4 gânduri despre &8222;#O viață nouă…&8221;

Lasă un răspuns

