#O viață nouă…

Ar fi multe de spus, și totuși nu ar fi îndeajuns… Șansa? Încă nu mi-am primit-o, și mulți îmi spun să renunț…așa-mi zic și eu, și totuși fac ce fac, mă întorc cu gândul la tine și mă întreb: Eu ți-am trecut vreodată prin minte sau ea îți ocupă tot timpul?

Mă enervează faptul că de fiecare dată când mă uit la tine și tu te uiți la mine…Cum ai vrea să te uit dacă amintirea ta nu-mi dă pace?!

Știi ce altceva mă mai enervează? Faptul că ai renunțat așa de repede când eu ți-am spus să mă mai lași o zi. O zi ți-am cerut! Cine ar fi crezut că tu ai să  faci asta?

M-am săturat de jocurile tale și de minciunile tale…

Uneori îmi doresc să nu fi vorbit niciodată, alteori îmi doresc să pot face ceva ca tu să fii cu mine și nu cu ea, dar câteodată îmi spun că am fost o proastă care nu a știut să facă diferența dintr adevăr și minciună.

Aș vrea să spun că azi pun punct și mâine o iau de la capăt, dar nu pot…

 

P.S: Singurul lucru pe care l-am învățat de la tine, este să zâmbesc mereu, îți mulțumesc pentru asta!

nataliakills02-600x442_large

 

Lasă un răspuns

