#Dansul…

Dansul este limbajul ascuns al sufletului. – Martha Graham

sofiaboutella

Nimănui nu-i pasă dacă nu ştii să dansezi bine. Doar ridică-te şi dansează. – Dave Barry

Dansul este puţină nebunie care ne face tuturor mult bine. – Edward Demby

 

 

Pentru mine dansul înseamnă libertate! E singurul care mă poate calma. Dansul și muzica. Uit de tot când încep să mă mișc pe o melodie care-mi ajunge direct la inimă. Sunt momente în care stau pe scaun într-o mulțime, și-mi vine câte o melodie în minte și încep să dau din picior sau să mă mișc stând acolo, chiar dacă lumea se uită ciudat la mine.

Pentru mine dansul e totul…mă ajută să uit de toate!

 

Un gând despre &8222;#Dansul…&8221;

Lasă un răspuns

