#Nu mă căuta.

Nu mă căuta

Te urăsc
pentru că ai ştiut
să îmi dăruieşti
cele mai fericite clipe,
dar şi cele mai triste.

Te caut mereu,
ştiind că acum te-ai cazat în alte suflete,
căutându-mă…

Nu vei găsi acolo
decât uşoare plagieri
şi ieftine imitări.

De când te-am pierdut,
cioburi de mine sunt peste tot…
Dacă te mulţumeşti cu ele,
rişti să fii urmărit de amintiri
care nu te vor lăsa să uiţi.

Dacă găseşti cumva
o bucată de suflet,
la tine,
adumi-o înapoi..
poate are altcineva nevoie de ea…

Dar până atunci…

Nu mă căuta…
nici eu încă nu m-am găsit!

poezie de Anna Panovici din Sfârşit de Autograf

tumblr_mejejbzx361qeeqaho1_500_large

Un gând despre &8222;#Nu mă căuta.&8221;

Lasă un răspuns

