#Life.

– Am făcut multe greșeli. Dar cine nu a făcut? Nimeni nu e perfect, și eu chiar nu aș vrea să fiu, pentru că dacă nu ar mai exista greșelile, nu ar mai exista așa zisele lecții care te ajută să te maturizezi. Cu toate că nu e bine să faci aceeași greșeală de mai multe ori, uneori ai nevoie de greșeli pentru a vedea ce e bine și ce e rău.

– Am căzut de atâtea ori încât am pierdut numărul căzăturilor. Dar până la urmă nu e important de câte ori ai căzut, ci e important de câte ori te-ai ridicat și ai mers mai departe, râzând. De ce râzând? Pentru că viața asta e ”rotundă”, cine lovește pe cineva, va fi și el lovit la rândul său. Așa că e mai bine să râzi, cu toate că durerea e acolo.

– Am ajuns să cred că toată lumea stă cu cineva din interes. Am văzut că nu mulți mai sunt prieteni adevărați, care te ajută fără să aștepte favoruri în schimb. Lumea s-a schimbat foarte mult, și nu e de bine, pentru că s-a schimbat în rău. În loc să devenim oameni mai buni, am devenit niște ”făcături”…

– Aștepți, și tot aștepți. Te enervezi când vezi că aștepți degeaba, că acea persoană te tratează cu indiferență. Și decizi să pui punct și să spui că nu vei mai aștepta pe nimeni în viața ta. Dar apare acel ”el” care te determină să faci aceeași greșeală din nou și din nou. Cam așa e viața, sau mai bine zis iubirea neîmpărtășită.

tumblr_meejvfgifJ1qke6e0o1_400_large

Lasă un răspuns

