#Life.

– Am realizat că nu totul se întâmplă așa cum te-ai așteptat. Toate planurile ți se dau peste cap și tu rămâi cu sentimentele și te întrebi ce să faci cu ele…Și doare al naibii de tare când îți iei țeapă de la cine te așteptai mai puțin.

– Am observat că cei care-și doresc cu adevărat o a doua șansă nu o primesc. Și mă întreb de ce? Uneori cred că unele persoane te rănesc intenționat, nu din greșeală…

– Am preferat întotdeauna să iert, decât să mă răzbun. Dar au fost și momente în care-mi doream să mă fi răzbunat. Oamenilor nu le pasă de sentimentele tale și te iau de prost când faci ceva bun.

– Am învățat să zâmbesc când toți se-așteaptă ca eu să țin capul jos și să plâng. Întotdeauna am găsit un motiv să zâmbesc chiar dacă alții îmi dădeau mii de motive să plâng. Nu mă consider o fire puternică pentru că cedez de fiecare dată când vine vorba de el…

– Și lupt, lupt și mă întreb pentru ce mai mult când ție nici măcar nu-ți pasă. Pur și simplu parcă nu pot renunța la tine, nu pot renunța la amintiri…În fiecare zi încerc să te uit, dar orice aș face mă duce cu gândul la tine. Fiecare cuvânt, melodie, poză…

– Nu-i lăsa pe alții să te calce în picioare pentru că avem cu toții orgoliul și mândrie chiar dacă la unii e mai mare. Cu toții avem sentimente chiar dacă nu toți o arătăm.

– Nu toți știu cum e să fii rănit și de aceea rănesc.Dar stai liniștită, cu toții vom fi răniți măcar o dată-n viață.

– În viață trebuie să știi când e vremea să lași ca trecutul să fie trecut. Trebuie să știi când să zâmbești și când să plângi. Și trebuie să știi pe cine să iubești și pe cine să crezi.

Morgana_Katie_McGrath-11

4 gânduri despre &8222;#Life.&8221;

  1. Foarte frumoase ganduri. Ai o personalitate delicata si din cauza asta vei avea multe de suferit din pacate. Cunosc sentimentele acestea, pe care le expui, pentru ca si eu le-am trait. Nu pot sa-ti dau sfaturi. Mergi inainte pe drmul tau si nu uita ca si tu contezi. Si sa stii ca ai avut dreptate cu expresia aceea despre trecut- Poti merge inainte doar cand ai reusit sa te impaci su tine insat si sa iti accepti trecutul. Sa ai o zi luminoasa si vesela!

    • Nimeni nu mi-a spus atâtea lucruri vreodată…Încep să mă cunosc și eu mai bine cu fiecare zi ce trece..Îți mulțumesc mult pentru aceste gânduri! :* Să ai o zi cât mai frumoasă!

Lasă un răspuns

