#Life.

– Și am rămas prinsă în ceea ce o numeam ”noi” cu toate că acel ”noi” acum nu mai există. Sunt o fire optimistă care speră ca într-o zi tu să vii și să-mi spui ”Scuze, pe tine te-am plăcut mai mult, ea a fost doar o greșeală!”

– Într-o zi o să mă satur să lupt pentru tine și o să las trecutul în urmă. Dar ziua aia încă nu a venit, pentru că eu încep să te plac tot mai mult în fiecare zi.

– În fiecare zi îmi zic ”Azi îl uit!”, dar niciodată nu o fac. Cum aș putea să o fac când totul îmi aduce aminte de el?

– Degeaba ai sentimente pentru mine dacă nu faci nimic ca să le arăți…

– Cu toții ne facem speranțe când vine vorba de iubire chiar dacă nu mulți vor să recunoască asta…

– Și cu toate lucrurile pe care le ai, la sfârșitul zilei ajungi să rămâi doar cu sentimentele și gândurile care nu-ți dau pace.

There Might Be Blood

Lasă un răspuns

