#Can you?

tumblr_meuo5c7Dhf1qjf2mz

De ce ar vrea cineva să ardă niște poze care-ți aduc în minte amintiri frumoase?Știu! Îți pot provoca și durere pentru că persoana respectivă nu mai e cu tine…Dar e păcat să renunți la ceva frumos, doar pentru că altcineva nu a știut să prețuiască.

Oamenii fac greșeli…rănesc, iubesc, înjură, vorbesc frumos, uită.Așa sunt oamenii și nu-i poți schimba, pentru că într-un fel te-ai schimba pe tine.

N-am mai fi oameni dacă n-am mai face greșeli. Am fi niște păpuși perfecte! Și eu una nu vreau să fiu perfectă…M-am acceptat așa cum sunt, cu tot cu defectele mele.

Dar voi? Vă puteți accepta?

14 gânduri despre &8222;#Can you?&8221;

  1. Chiar mă gândeam că acum câteva luni am aruncat lucruri/ am şters poze şi aşa mai departe… şi mereu am fost aşa. Şi câteodată mă întreb de ce. Şi mă mai întreb de ce, de obicei, nu putem să ne aducem aminte momentele frumoase ale unei relaţii şi nu pe cele dureroase.

Lasă un răspuns

