#Fără regrete.

De-ar fi așa de ușor să uităm, cred că am rămâne fără nimic în viață.  tumblr_llvy2xRYld1qbo0w4o1_500

Eu una nu vreau să uit nimic! pentru că greșelile și amintirile mă fac să fiu ceea ce sunt.

Să regret? Nu știu ce înseamnă asta! Am observat că dacă regret ceva sufăr și mai mult, așa că de fiecare dată când vreau să fac ceva am două cuvinte în minte ‘Fără regrete!’

Într-adevăr, uneori mai uit, și regret că nu am spus sau făcut unele lucruri când am avut ocazia…Dar ce pot să fac? Sunt om, greșesc, dar învăț din greșeli. Încerc să nu mai repet greșelile, dar nu știu cum se face că nu reușesc.

tumblr_mfkadiaUft1qbbwnmo1_500Nu regret că te-am cunoscut și totuși sunt momente când mai bine nu apăreai în viața mea.Avem amintiri frumoase împreună. Sper că încă nu s-a terminat între noi…simt că noi avem un viitor, sau un prezent. Știi bine că încă nu am renunțat la tine și mai știi că atunci când o voi face, va fi pentru totdeauna, pentru că noi doi semănăm destul de mult la caracter și comportament. Suntem amândoi orgolioși și nu facem primul pas. Gen ‘Nu mă sună, nu o sun’. Avem sentimente unul pentru celălalt și știm asta, doar că nu facem nimic ca să fim împreună. Adică eu una am încercat, și încă încerc…Dar o să vină o vreme când o să mă plictisesc să lupt pentru cineva care se așteaptă să fie băgat în seamă, pentru cineva care-și pune orgoliul înaintea sentimentelor.

Știi bine că zâmbesc datorită ție. Chiar ți-am zis odată după ce mi-ai trimis un mesaj ‘Am un zâmbet tâmpit pe față și nu știu de ce îl am.’, tu ai râs doar. 

Eu zic că am început bine noul an…Tu m-ai sunat, am vorbit și mi-ai spus ‘Sună-mă și tu!’….Doar că eu nu am putut să fac asta….Nu-mi plac prietenii tăi, știi foarte bine că ei vor altceva pentru tine…ei o vor pe ea înapoi.

Cam atât pentru ziua de azi…Am plecat de la un subiect și am ajuns la altul…Să știi că dacă m-aș apuca de vorbit despre tine, despre noi, mi-ar trebui mult timp, pe care eu nu-l primesc.

2 gânduri despre &8222;#Fără regrete.&8221;

Lasă un răspuns

