#Movies.

19.Pyaar Impossbile

Vi-l recomand. O poveste foarte frumoasă de dragostee <3.

pyaar-impossible01

8 gânduri despre &8222;#Movies.&8221;

  1. O mai văzusem pe Priyanka în vreo două filme, însă aici – şi datorită talentului lui Uday care a semnat scenariul şi regia fiind şi protagonist – cred că a fost rolul ei cel mai bun, cu care mi-a intrat la suflet definitiv şi irevocabil. Nu mai ţin minte de cîte ori l-am văzut, zile la rînd. Poate şi unde povestea seamănă mult prea mult cu a mea, într-un fel…

    Am scris despre filmul ăsta aici, aici şi aici. Presimt că o să am ce citi pe aici, aşa că am să revin. Aş putea spune you made my day! 🙂

Lasă un răspuns

