#Mornin’.

M-am trezit mai devreme ca de obicei…Dar mă întreb, am dormit? Știu doar că mă trezeam, priveam în jur și vedeam că sunt singură, și ațipeam la loc. Toată noaptea m-am luptat cu gânduri și sentimente. Chiar înainte să-mi deschid cartea, mi-am și spus ”nu o să dorm în seara asta”; cumva știam că tristețea s-a întors iar la mine și eram prea obosită ca să mă mai lupt cu ea.

Da, am obosit! Nu mă mai simt în stare să lupt pentru tine. Și totuși…La mine întotdeauna va exista un ”dar”/”și totuși”, și se pare că nici acum nu vrea să mă lase în pace. Știu bine că nu pot renunța la tine, am pus prea multe sentimente și mi-am făcut prea multe visuri pe care acum le văd dispărând ca noaptea când se înâlnește cu ziua. Așa sunt și visele mele, se duc undeva ziua, și reapar noaptea. M-am săturat să te aștept și să încerc să te înțeleg. Nu pot să te înțeleg!!! Cum aș putea face asta, când tu acum spui ceva, dar faci altceva???

Și pe lângă toate astea, nu mi-e de-ajuns că mă gândesc la tine ziua, acum te visez și noaptea…Țin minte vag, că aseară a fost una dintre acele nopți. Visele mele sunt în discordanță cu ceea ce simt. Ieri eram rănită, furioasă și tristă, iar visul meu a fost altul. Am visat că eram împreună. Eram fericită. Nici nu mă mai recunosc!!! Dar nu eram ”eu”, cea cu sentimentele învălmășite. Eram eu, cea zâmbăreață și fără vreo lacrimă care să-mi apară în ochi. Eram eu, cea care acum speră ca tu să te întorci la ea.  Ciudat, nu? Dar ca de obicei, nu a durat mult acel vis. Pentru că până la urmă era doar un vis. Nimic mai mult. O dorință de a mea, pe care prefer să o ascund.

Acum, aș vrea doar să uit. Să uit măcar pentru câteva zile sau câteva ore. Chiar și atunci când citesc, la unele fragmente în care mă mai simt, îmi apari în minte.

 

P.S: Fericirea mea și cu mine ne jucăm de-a v-ați ascunselea, și se pare că ea e mai bună ca mine. Dar știu că în final, se va plictisi și va veni la mine.

tumblr_lxi751oFks1r03t3lo1_500

12 gânduri despre &8222;#Mornin’.&8221;

  1. Visele sunt dorinte sau temeri..
    Ma intreb el se gandeste asa la tine ?
    Sau doar tu ?
    Daca e a doua varianta.. te zdruncini degeaba.. daca nu e reciproc .
    Uita-l . Mai sunt baieti >:D<

  2. Incearca sa-l urasti…ura alunga imediat sentimentele de iubire. Injura-l, sterge-l de peste tot, vorbeste urat despre el si o sa uiti toate amintirile. Eu iti spun ce-am facut eu si dupa n-a intarziat sa apara alt om care sa ma faca si el sa-l uit pe ‘individ’.

  3. Visele sînt frumoase, de obicei, dar să n-ajungem să ne hrănim doar cu ele, altfel sufletul seacă, fiindcă are nevoie de energie dinafară. La vîrste mici, pasiunile pot fi puternice, însă trec repede atunci cînd nu sînt alimentate artificial. Viaţa oferă o multitudine de experienţe din care învăţăm ceea ce ne trebuie pentru următorul pas. Important e să avem ochii deschişi… şi, eventual, o lanternă cu bateriile noi. 😉

    Eu unul aş fi mai reţinut în ce priveşte ura, nu e un sentiment care să facă cinste şi poate crea deprinderi neplăcute. Problemele se pot rezolva prin comunicare şi dacă nu e să fie, atunci pace bună, sănătate, baftă în viaţă şi fiecare pe drumul lui către ce va fi să vină. 🙂

Lasă un răspuns

