#De toate.

– Viața îți poate face multe surprize: unele plăcute, dar altele nu.

– Viața asta nu mă lasă nici să iubesc, nici să fiu iubită.

– Te iubești prea mult și de aceea nu mai ai timp să iubești și pe altcineva.

– Tăcerea uneori are un preț.

– I don’t think about you all the time, but when I do, I wonder why! – Asad Avidan

– Tu ești genul de băiat care se așteaptă să fie băgat în seamă, iar eu sunt genul de fată care nu face asta decât dacă ține foarte mult la acea persoană, și se pare că țin destul de mult la tine dacă fac toate astea…

– Tu habar n-ai de ce plâng sau de ce zâmbesc, dar mă judeci!

– Nu știu ce se va întâmpla cu noi. Chiar nu mai știu…

– Zici cam multe, dar faci prea puține.

– Retrăiește trecutul doar dacă vei învăța din el.

-Și ne-am văzut, întâmplător câteva luni în șir și am început să ne zâmbim puțin câte puțin. – C.I.A.

– Dacă nu știi să iubești lasă-mă să te învăț! – Anna Lesko

amber-heard-blonde-actress-wallpaper-1680x1050

Lasă un răspuns

