#hurt, again.

Știai că te urăsc? Dar știai că îmi place mult de tine și că sentimentul de ură este minuscul pe lângă acest sentiment? Nu știi. N-ai de unde să știi. N-ai fost niciodată atent la detalii. Ți-a păsat doar de orgoliul tău de ‘bărbat’. Știi bine că ai ales persoana greșită și că între voi nu va dura. Sau nici pe asta nu o știi? Ești prea orb ca să o vezi. Prea plin de tine. Prea îngâmfat. Sper să-ți dai seama de ce te face fericit cu adevărat înainte ca eu să mă satur să te aștept și să renunț. Pentru că atunci când o voi face nimeni nu-mi va mai schimba decizia. Nici măcar tu. Nici măcar eu. M-am săturat să-mi fac rău singură. Mă hrănesc cu vise care nu se vor împlini niciodată.

tumblr_m6hg7f3jSx1qawz6yo1_500_large

4 gânduri despre &8222;#hurt, again.&8221;

  1. Of, vad ca nimeni nu prea sa isi dea cu opinia. Eu ti-am citit povestea si te inteleg pentru ca si eu am trecut printr-o relatie in care iubirea era toxica. Dupa multa asteptare (3 ani, mai precis) am decis sa il parasesc si sa imi regasesc fericirea si chiar am gasit-o. Nu te complace in aceasta situatie si nu mai sta sa il astepti…Daca nu te iubeste cu adevarat, aceasta relatie a fost sortita esecului de la bun inceput…
    FIGHTING, chere Femme!

Lasă un răspuns

