#Valentine’s Day!

Din moment ce sunt singură, această zi nu are o semnificație prea importantă pentru mine. Mi se pare o fi o zi ca oricare alta. Nu că nu mi-ar plăcea, să mă simt iubită sau să primesc mici atenții ale iubirii, dar nu aș vrea să mă simt așa doar în această zi.

 

‘Happy Valentine’s Day’ pentru cei care sunt într-o relație! Să aveți o zi cât mai frumoasă și să vă iubiți mult.

 

 

P.S.: pentru ceilalți: Nu trebuie să-ți fie rușine că nu ești într-o relație. Asta înseamnă că inima ta nu a găsit pe cineva potrivit. Sau a găsit dar nu știe dacă acea persoană simte la fel. Nu e niciun rău în faptul că ești singură. Și în plus, ce le pasă altora dacă ești cu cineva sau nu? Atunci când lumea știe de relațiile tale, pur și simplu le distrug.

tumblr_mi652nLKD81qa94sio1_500_large

Lasă un răspuns

