#’noi’.

De-ar fi să vorbesc despre ‘noi’, nu știu dacă mulți m-ar înțelege. Unii mă vor crede obsedată, alții mă vor crede posesivă. Dar mie nu-mi pasă de părerea celorlalți. Am încetat să cred că voi trăi fără a fi judecată. Acel ‘noi’ de care-mi place să-mi amintesc cu drag, nu a rezistat prea mult din cauza gurii lumii și din cauză că tu ai fost prea orgolios să spui ce vrei. Nu știu de ce, dar aveam încredere în ‘noi’. Obișnuiam să mă gândesc la ‘noi’ în viitor, dar prinsă în acel gând, am uitat să mă gândesc la prezent. Pur și simplu am crezut că lucrurile se vor întâmpla de la sine. Dar nu a fost așa. ‘Noi’ ne-am destrămat așa de repede cum se sparge un pahar, și eu încercând să mă prind de acele bucăți sparte, m-am ‘tăiat’ așa cum te tai într-un ciob. Și brusc, am rămas doar eu și amintirile.

Blair-Chuck-blair-and-chuck-2328089-500-250

3 gânduri despre &8222;#’noi’.&8221;

Lasă un răspuns

